Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Η ονομασία είναι από το χωριό μας!





 Ένα νέο BLOG με δική μου πρωτοβουλία, θέλοντας να προβάλω το χωριό μου, ήθη και έθιμα!
Σκεφτόμενος ότι πρέπει και εγώ να συμβάλω και να συνδράμω στην προβολή του χωρίου μου, έστω και με τον τρόπο αυτό, διότι λόγο της δουλειάς μου, είναι δύσκολο να βρίσκομαι στην Ζάκυνθο!
Θέλω να πιστεύω, φίλοι και χωριανοί , με την βοήθεια σας  θα κάνουμε το χωριό μας γνωστό ούτως ώστε οι επισκέπτες που έρχονται στην Ζάκυνθο να κάνουν μια βόλτα και στο δικό μας χωριό! Το ΒΟΥΓΙΑΤΟ… η Μπουγιάτο για εμάς του ντόπιους.
Το Βουγιάτο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από κανένα άλλο χωριό της Ζακύνθου!!! Το χωρίο μας είναι πλούσιο σε παράδοση, ιστορικά μνημεία και μια ιστορία  που πολλοί από εμάς δεν ξέρουμε και πρέπει να τα μάθουμε!
Σε συνέχεια της εφημερίδας  ‹‹το Αντίδοτο›› από τον σύλλογο Βουγιάτου Αθήνας, που  με πολύ μεγάλη επιτυχία με την έκδοση του περιοδικού τότε (πλέον δεν υπάρχει) σκέφτηκα
κάτι ανάλογο σε ηλεκτρονική πλέον μορφή με τα σημερινά δεδομένα,  ότι το blog  ΒΟΥΓΙΑΤΟ news είναι μια καλή συνέχεια και μια εμπειρία για όσους θα μπουν και θα μας δουν, γιατί θα μας μάθουν καλύτερα…
Με μεγάλη μου χαρά και τιμή για εμένα, θέλω να γίνετε μέλη στην σελίδα αυτή   : http://bougiato-news.blogspot.com/ Ας δείξουμε όλοι την αγάπη στο χωριό μας και τον τόπο μας…
Καλή αρχή λοιπόν με την δική σας βοήθεια σε σχόλια και ενημερώσεις!


Με εκτίμηση


Σκιαδόπουλος – Αργύρης  Σπύρος







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου